Reklamácia a vrátenie

Naša politika vrátenia peňazí a vrátenia tovaru trvá 30 dní. Ak od nákupu uplynulo 30 dní, nemôžeme vám ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu v plnej výške.

Prehľad

Naša politika vrátenia peňazí a vrátenia tovaru trvá 30 dní. Ak od nákupu uplynulo 30 dní, nemôžeme vám ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu v plnej výške.

Ak chcete mať nárok na vrátenie, váš tovar musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v originálnom obale.

Na dokončenie vrátenia požadujeme potvrdenie alebo doklad o kúpe.

Existujú určité situácie, kedy sa poskytujú iba čiastočné refundácie:

  • Každý produkt, ktorý nie je v pôvodnom stave, je poškodený alebo mu chýbajú časti z dôvodov, ktoré nie sú spôsobené našou chybou.
  • Akýkoľvek tovar, ktorý sa vráti viac ako 30 dní po doručení

Vrátenie peňazí

Po prijatí a kontrole vášho vráteného tovaru vám pošleme e-mail s upozornením, že sme dostali vašu vrátenú položku. Upozorníme vás tiež na schválenie alebo zamietnutie vašej refundácie.

Ak vašu žiadosť schválime, vaša refundácia bude spracovaná a peniaze Vám vrátime prostredníctvom pôvodného spôsobu platby do určitého počtu dní.

Ak vám ešte nebola vrátená platba, najskôr si znova skontrolujte svoj bankový účet.

Potom kontaktujte spoločnosť ktorá vydala vašu platobnú kartu, môže chvíľu trvať, kým bude vaša refundácia oficiálne odoslaná.

Potom kontaktujte Vašu banku. Na spracovanie vrátenia je často potrebné počkať určitý čas.

Ak ste toto všetko urobili a stále sa Vám peniaze nevrátili, kontaktujte nás.

Výmeny

Tovar vymieňame iba vtedy, ak je chybný alebo poškodený. Ak ho potrebujete vymeniť za rovnaký tovar, kontaktujte nás.

Darčeky

Ak bol tovar pri kúpe označený ako darček a odoslaný priamo vám, dostanete darčekový kupón v hodnote vráteného tovaru. Po prijatí vráteného tovaru vám bude zaslaný darčekový poukaz.

Ak tovar nebol pri nákupe označený ako darček, alebo si darca darčeka nechal odoslať objednávku k sebe, aby vám ju dal neskôr, vrátime peniaze jemu a budeme ho ohľadom vrátenia kontaktovať.

Vrátenie zásielky

Ak chcete výrobok vrátiť, zašlite ho poštou na adresu: Fejova 5, 040 01 Košice, Slovensko.

Budete zodpovední za zaplatenie vlastných nákladov na dopravu pri vrátení tovaru. Náklady na dopravu sú nevratné. Ak ste vrátili zásielku, náklady na spiatočnú dopravu budú odpočítané z vašej refundácie.

V závislosti od toho, kde žijete, sa môže čas, kým sa k vám vymenený produkt dostane, líšiť.

Ak vraciate drahší tovar, môžete zvážiť použitie zásielky ktorú je možné sledovať alebo zakúpenie poistenia prepravy. Nezaručujeme, že dostaneme váš vrátený tovar.

Kontaktujte nás

Ak máte stále otázky týkajúce sa našej politiky, produktov alebo čohokoľvek o nás, neváhajte nás kontaktovať pre ďalšie podrobnosti prostredníctvom e-mailu, sociálnych sietí alebo telefonicky. Sme otvorení aj všetkým druhom návrhov a odporúčaní.

Môj košík
Kategórie